zaterdag 26 november 2011

SHOCK

Halooo!
Was ik hier efkes verschoten, volgende week is het al december! ö
Ge merkt da natuurlijk niet als het elke dag nog gemiddeld 38° is! Jaja 38°!
De laatste tijd ben ik hier toch af en toe nekeer geshockeerd geweest!
De Filippijnen is dus echt het land van de geesten, ik denk da ze allemaal hier naartoe komen, want ergens anders komt ge da toch ni tegen ze ...
Bijna iedereen heeft der dus al minstens 1 gezien.
Mijn kleine broer heeft nog nooit een geest gezien maar is dus superbang om er een tegen te komen.
Hij durft niet alleen in een kamer te zijn ...
Ik heb da dan eens moeten testen natuurlijk ... We zaten samen in mijn kamer en ik ga naar buiten en sluit de deur. WOW, die wordt efkes zot x) Echt roepen dak de deur terug moest open doen. 'k Heb die dan een beetje liggen uitlachen :D
Ook hebben ze hier 1000'en 'wezens'. En natuurlijk bestaan die allemaal ECHT! x)
Helaas ben ik de namen een beetje vergeten ...
Ik herinner mij alleen nog de kapre. Die komt ge dus tegen bij nen hele groot boom, want hijzelf is een reus die in een boom zijn pijp zit te roken. Natuurlijk, natuurlijk, ...
Mijn kleine broer had dus een verhaal om te tonen dat het echt waar was!
Aan den overkant van onze straat staat der dus ne grote boom, een vriend van hem was daar dus de vrouwelijke kapre tegengekomen. (Spijtig, ik zie dien boom elke dag maar de kapre heb ik nog niet ontmoet). Die vrouwelijke kapre werd dus verliefd op zijn vriend en nu wilt die da hij mee naar 'hun wereld' gaat.
Hoe kunt ge serieus blijven als ze u zoiets vertellen?
Nu heb ik dus filippijnse geschiedenis met 3 andere AFS'ers. Het ging over de evolutietheorie. Onze leerkracht zei "Sommigen beweren dat wij van apen afstammen, geloven jullie dat?" Heel de klas plat van het lachen ... o_O
Hij vroeg da dan aan een paar leerlingen en die allemaal "natuuuuurlijk NIET", dan vroeg hij het aan Ilona (Duitsland) en die zei "uuhm jaa ..." Onze leerkracht was die dus in haar gezicht aan het uitlachen ... alleja ...
Nog grappig, de Filippijntjes zijn conservatief en hebben het beeld dat Europa o zo vrij is. Soms gaat het er wel een beetje over ...
" Is het waar dat sommige mensen gewoon naakt op straat lopen?" " Euuuh, WA?!"
" Is het waar dat sommigen gewoon geld gaan afhalen in hun ondergoed?"
Mjaaa... ik heb hier al wat gehoord, maar ik kan der toch nog altijd goe mee lachen :D
Love you all ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten