woensdag 14 december 2011

4 Maanden

Dag beste vrienden!
Sinds gisteren ziet ik dus al 4 volle maanden in de Filippijnen!
Nog 2 dagen en ik heb kerstvakantie. Ik heb dus zonet gezien dak mijn nieuw lessenrooster (van 1.5 maand geleden) hier nog niet medegedeeld heb, hierbij:
08.30-09.30 History 1
09.30-10.30 Social Science
10.30-11.30 Personality Development
11.30-13.30 Break
13.30-14.30 English 3
14.30-15.30 French, teacher: miss Loulou :)
Ik heb zonet 'examens' gehad , zonder te studeren er door zijn! Het was altijd mijn droom in Belgiƫ :)
De Filippijntjes zijn echt al volledig in de kerststemming. Als ge buiten komt wordt ge blind geflikkerd van alle kitscherige lichtjes. Verkeersleider, verkopers, bewakers ze staan der allemaal met hun kerstmuts en overal wensen ze u al een 'merry Christmas'.
Ik heb geen ongelooflijk, verschietachtig nieuws te vertellen ...
Ik ben altijd heel braaf naar school geweest :), verschietachtig maar school is echt plezant :).
In tegenstelling tot de 'middelbare school' - Filippijnen kan ik met mijn klasgenootjes al eens een deftig gesprek hebben.
Af en toe kunnen ze wel dwaze vragen stellen zoals onlangs ' of het waar is dat er veel vampieren zijn in Europa', 'k heb dan maar gezegd 'OMG, gij gelooft in vampieren?' Maarja, wat had je verwacht ...
Allez, tot de volgende
Merry Christmas Belgiƫ
Loulou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten